piątek, 26 kwietnia 2013

Moje drugie urodziny

Kto powiedział, że urodziny obchodzi się raz w roku?! Ja dziś obchodzę moje powtórne narodziny, wiosenno-letnie :) Z tej okazji zrobiłam tort udekorowany najważniejszymi dla mnie motywami, także symbolicznymi prezentami, które dostałam od bliskich osób na nową drogę zycia: mikrofon (moje marzenie o odzyskaniu głosu, śpiewaniu), Mały Książę, pantofelek mający uleczyć moje kontuzje, serce jak paleta barw, oko, które widzi na różowo (La Vie en Rose/Piaf), skrzypce (mój pradziadek był skrzypkiem!), ptaka który wyfruwa na wolność, konia, który wchodzi w galop...
i klucz do już ja wiem czego;) Jedna z osób, które miały przyjemność go kosztować przeżyła.. podniebienny orgazm, czyli przyjemności i smakowitości stało sie zadość:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz